Keystone logo
Michael F. Price College of Business, University of Oklahoma

Michael F. Price College of Business, University of Oklahoma

Michael F. Price College of Business, University of Oklahoma

Invoering

GESCHIEDENIS Een curriculum in het bedrijfsleven proefpersonen werd voor het eerst aangeboden in 1913 door middel van een ondergeschikte school in het College van Kunsten en Wetenschappen noemde de School van Koophandel en Fabrieken. De eerste certificaten in de handel en de industrie werden toegekend in 1915. De naam werd veranderd in de School of Public en Private bedrijven in 1917. In juni 1923 heeft de Raad van Regents gevestigde een school van het bedrijfsleven als een aparte twee jaar de school van de Universiteit en bevoegd is om de graad van Bachelor of Science in Business verlenen. De eerste Bachelor of Science in Business graden werden in 1924 verleend. Het volgende jaar de School of Business werd toegelaten tot het lidmaatschap van de Vereniging Advance Collegiate Schools of Business (AACSB International), de internationale accreditatie-agentschap voor bachelor en master's graden in het bedrijfsleven. Om geld te verdienen en te behouden accreditatie, moeten deze opleidingen een strenge eerste evaluatie ondergaan en periodiek opnieuw worden geëvalueerd. Deze programma's van het college is volledig geaccrediteerd sinds 1926. Daarnaast zijn er programma's die leiden tot bachelor en master-opleidingen in de boekhouding aparte AACSB internationale accreditatie normen specifiek voldaan boekhoudprogramma's. In 1929 heeft de Raad van Regenten veranderde de School of Business aan het College of Business Administration. In 1997, alumnus Michael F. Price kondigde een bijdrage van $ 18 miljoen aan het College of Business. De OU Regents officieel omgedoopt tot het College of Business Administration de Michael F. Price College of Business. De prijs fondsen zijn strategisch toegepast op gebieden van topkwaliteit. Deze schenking heeft begiftigd faculteit posities, een bibliotheek schenking, beurzen en graduate assistentschappen, een student steunpunt opgericht, en biedt ondersteuning voor een aantal andere initiatieven. MISSIE De missie van het college is “Om de ontdekking en de overdracht van kennis te bevorderen over de schepping, de werking, het beheer en de voortdurende aanpassing van de organisaties in een veranderende mondiale zakelijke omgeving.” Onze afgestudeerden zullen grijpen kansen hoe afzonderlijke stukken van een business puzzel zien worden samengebracht om een ​​nieuw bedrijf of bedrijfstak te maken. Conceptueel denken en real-world training stelt hen in staat om complexe problemen binnen een bedrijf of bedrijfstak op te lossen. Het college van Strategy for Excellence geïntegreerd met die van de universiteit helpt het college haar doelen kan bereiken van een betere kwaliteit en bijdragen aan de economie van de staat, natie en de wereld. DOELEN Om zijn opdracht te bevorderen, het college biedt opleidingen aan het baccalaureaat, master en PhD-niveau, met als doel het verstrekken van carrièremogelijkheden in een breed scala van professionele en ondernemende rollen. Terwijl de meeste afgestudeerden werkgelegenheid in de private sector zal vinden, zal een Michael F. Prijs College of Business onderwijs een algemeen begrip van en waardering voor, bestuurlijke processen die van toepassing zijn in de publieke sector en not-for-profit instellingen, evenals bieden. Naast de technische bekwaamheid op het gebied van specialiteit, het college verwacht dat afgestudeerden tot een niveau van begrip en waardering voor de liberale kunsten en de sociale wetenschappen te bereiken. Het doel is om een ​​educatieve basis waarop de afgestudeerde kan bouwen niet alleen technisch, maar ook sociale capaciteit door een leven van voortdurende groei en ontwikkeling. De nadruk ligt evenzeer op de vorming van attitudes en het begrip van complexe vraagstukken als op het bereiken van kennis en vaardigheden. Aangezien formeel onderwijs kan de neiging om geabstraheerd van de realiteit van de praktijk te worden, het college streeft naar nauwe banden met de professionele gemeenschappen het dient te handhaven. Stagemogelijkheden voor studenten, deelname door het beoefenen van professionele managers in de klas, advies en onderzoek van de faculteit, raad van adviseurs van de universiteit, conferenties en dergelijke met betrekking tot mensen van buiten de universiteit bieden mogelijkheden voor de voortzetting van de interactie met de wereld van de organisaties. Met behoud van een praktische, relevante perspectief, de faculteit is bedoeld om de grenzen van de kennis te vergroten door middel van onderzoek, zowel toegepast en theoretisch. Dit onderzoek is van fundamenteel belang voor de algemene kwaliteit van het onderwijs functie. Studenten op alle niveaus kan verwachten te worden blootgesteld, niet alleen om gevestigde kennis, maar ook om ideeën en problemen die zich in de voorhoede van onderzoek en experimenten. Als aanvulling op de opleidingen, het college omvat voortgezet onderwijs en bestuurlijke ontwikkelingsprogramma's voor het beoefenen van professionals. Gedurende de grote verscheidenheid van educatieve programma's en in de doelstellingen van onderzoek en openbare dienstverlening, het college streeft naar normen van uitmuntendheid in overeenstemming met de rol van de universiteit als een van de toonaangevende instellingen voor hoger onderwijs in het land te handhaven.

Programma Toelatingseisen

Toon uw toewijding en bereidheid om te slagen op de business school door het GMAT-examen af te leggen - het meest gebruikte examen voor toelating dat uw kritisch denk- en redeneervermogen meet.

Download de GMAT-miniquiz om een voorproefje te krijgen van de vragen die u in het examen zult tegenkomen.

Locaties

  • Norman

    Michael F. Price College of Business, 207 Adams Hall,

    Vragen